12 תשובות
זה מצויין
נכון
מעוולהה, אני קיבלתי 85
זה ציון ממש טוב d:
מעולה
זה מעולה חח
מדהימה את
כל הכבוד
ברור!
כל הכבוד, באמת
כל הכבוד, באמת
לא, זה ציון זוועה ולא תקבלי תעודת בגרות ככה בחיים
נו באמת
נו באמת
בואו ננחש.
רילי? ברור שהציון מעולה.
רילי? ברור שהציון מעולה.
סבבה כזה...
אני קיבלתי 98
אני קיבלתי 98
אנונימי
באותו הנושא: