10 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי אותך.. תוכל לסכם לי?
אה... כיתה ט אני בכלל בכיתה ה אבל יש לי קישורי כתיבה טובים וויקיפדיה אז אני יכול להכין למחר בערב... בערך אם אני יספיק
BYB
כן ומקודם לא דיברתי אלייך דיברתי אל: "צריכה עזרה בדחיפות"
BYB
שואל השאלה:
האהא אוקיי... וזה לא כזה רלוונטי איזה כיתה את\ה
אז תוכל לשלוח לי למחר בערב את הסיכום? אני מאוד הודה לך על כך
וואי אני ממש משתדל, אני מקווה שאני אצליח אבל לא כדאי תבטחי רק בי כי אני חוזר היום מאוחר ב6 בערך ואולי אני אספיק...
BYB
את רק יכולה להסביר לי יותר טוב מה זאת פעולה ציונית? כי נראה לי שאני יודע אבל אם אני לא אז אני לא רוצה לעשות פאדיחות..
BYB
אה זה בטח אני.. חח תשמרי את המספר ותכתבי על דף אוקי? אני ידריך אותך אחרי שתעשי את זה
BYB
שואל השאלה:
עד יום ראשון אם יהיה לך זמן.. כיתה ט' בבקשה!
ותודה
למתי? אני יכול לעשות את זה.. תאמרי לי איזה רמה (איזה כיתה את) ולמתי ואני מקווה שיהיה לי זמן
BYB
שואל השאלה:
חח אני לא יודעת ממש איך להסביר את זה.. אם תוכל לשלוח לי לא משנה מה שעשית אני מאוד הודה לך על כך כי זה ממש דחוף לי