5 תשובות
כי גם יש הורמונים שמשפיעים על מצבי הרוח.
מבין אותך לחלוטין.
התמימות נעלמת!
כי כשמתבגרים נוצרים בגוף המון הורמונים (לאו דווקא של מין) שמשפיעים על הרגשות והמחשבות שלנו. בגלל זה נגיד אנחנו הבנות מתעצבנות מכל פיפס קטן ומפריע לנו שיש אנשים שנושמים.. (:
בגלל כל ההורמונים שמשפיעים עלינו (כעס, גועל, פחד, שמחה, עצב, בלבול.) ואפילו אהבה שמשנה את הכל, אז החיים שלנו נראים שונים יותר בגיל הזה. הכל נהיה קיצוני
הורמונים
הורמונים
ומתחילים להבין דברים..