התחברות
הרשמה
אני כל הזמן מנסה להבין למה אני חוזרת על אותה טעות..
18 באפריל 2016, 02:46
שאלות ותשובות
תשובה אחת
מה קרה ):?
ב
בואו לצד האפל (יש לנו עוגיות)
באותו הנושא:
אני מנסה להיות צמחוני, וכל פעם שאני חוזר לזה אבא שלי מחליט לעשות על האש.
אני שונא מתמטיקה, לא משנה כמה אני לא מנסה להבין לא מבין, אני דפוק?
אוקי אז ככה.. מראש אני מתנצלת אם אני פוגעת או נשמעת שיטחית ושוויצרית אני פשוט מנסה להבין..
חזרה על טעויות - למה כל פעם שאני עושה טעות אני אומרת לעצמי לא לחזור, עליה ובכל זאת אני חוזרת על הטעות?
מה זה אומר אם ילד מהכיתה שלי כל הזמן מסתכל עלי וטיפה מחייך, וכל הזמן מנסה לשבת ממש קרוב אלי "בטעות", אבל הוא לא מנסה אפילו ליזום איתי שיחה או אינטראקציה כלשהי?
מה דעתכם על זוגות שכל הזמן נפרדים וחוזרים נפרדים וחוזרים?
ידיד שלי כל הזמן מנסה לנשק אותי וכל הזמן אני מתחמקת כזה
קטילה ל: אין לך תאומה כי לא חוזרים על טעות פעמיים?
מה הקטע שבנים קוראים לבנות אחי? כאילו בכוונה לא בטעות, אפילו אם זה מישהו שזה נראה שהוא בקטע שלי מה אני אמורה להבין מזה
הרבה זמן אני מנסה להבין למה..
אם הוא כל הזמן מנסה להצחיק אותי הוא מאוהב בי?