3 תשובות
לא כולם אהבו א זה.
זה היה יפה אבל חצי מהסרט לא קשור אחד לשני,
כאילו היו רק קטעים פה ושם מעניינים ולא כל הסרט.
אבל אני אישית נהנתי
אנונימית
וואי אחד הסרטים, אבל מבאס שיהיה סרט המשך גם אבל זה היה סרט ממש מלחיץ אבל גם ממש טוב
אני אהבתי למרות הביקורות