8 תשובות
pornstar
כן, פעם רשמתי את הכינוי שלי בסטיפס d:
מזה? חח
אנונימית
כן, כשהיו עוד עושים לנו את זה בכיתה אז הייתי חושבת על כינוי מצחיק לי ולעוד חברה (הייתי בזוג תמיד) או בדיחות אישיות שלי ושלה.
או שפשוט לא היה לי כוח ורשמתי את השם שלי.
או שפשוט לא היה לי כוח ורשמתי את השם שלי.
הכינוי שלי הוא jb כמו תמיד
אנונימית
תנחשו מי אני או בר רפאלי דברים כאלו
אנחנו תמיד עושים שמות של ילדים בכיתה כאילו שזה לא הם, או כל מיני שמות כאלה מדברים כיתתים שעשינו, בדיחות כיתתיות וזה, נגיד קראנו את תרנגול כפרות והיה שם איזה מישהו שקראו לו ירוק העיניים שהוא היה מטריד את הילדים שם אז כותבים"ירוק העיניים" ובכללי מלא בדיחות כיתתיות כאלה
אנונימית
באותו הנושא: