התחברות
הרשמה
זה נכון שלכיתות יא' השנה יש מועד ב' גם בהיסטוריה? אם כן, באיזה תאריך?
25 באפריל 2016, 16:26
בגרות בהיסטוריה
בחינות בגרות
בגרות
לימודים
בגרויות
היסטוריה
3 תשובות
כן, חלק עשו בתחילת שנה וחלק עושים בקיץ
אנונימי
כן 12.7
ל
לירון (:
ב12.7 אכן
ב
ביי לא לשלוח אף הודעה מחוק
באותו הנושא:
אני בכיתה י ויש לי בגרות בתנך יהיה מועד ב או שבכיתה י אין?
כמה חיסורים יש לכם מתחילת השנה ועד עכשיו?
נכון שסטפן ועדן אלנה מתאימים ממש?
60 חיסורים (בשעות) מתחילת השנה ועד עכשיו זה הרבה?
אפשר לעשות בגרות מועד חורף בי"ב בהיסטוריה, ספרות ולשון ומתמטיקה נכון?
איפה אני יכול למצוא את מועדי בחינות הבגרות של השנה (כיתה יא)
הייתי יכולה לקבל לפחות מעל 95 במבחן ראשון במתמטיקה ומבחן ראשון בפיזיקה (כיתה י) והייתי אמורה לעשות מועד ב בשניהם והיה
בגלל /שרוב הכיתה שלי קיבלה ציונים נמוכים במבחן בספרות המורה קבעה עוד מועד בגללם
אני רוצה להוציא רישיון אבל אני בדילמה כי אני בת 18 כיתה יב, ואני מתגייסת חודש אחרי שניגמרת השנה.. ועד שאני אוציא..
45 חיסורים (בשעות) מתחילת השנה ועד עכשיו זה הרבה?
מועד החלפת קסדה - כל כמה שנים מומלץ להחליף קסדה של אופנוע?