15 תשובות
אז אם את רוצה תצבעי לחום, למה שתקבלי תגובות רעות?
תגלחי את השיער כמה פעמים והוא יצמח כהה יותר
Fez
חח זה ממש דורש, אבל אני אתאפק.
לצבוע.. אם ממש בא לך.
על הדרך תשני אווירה משהו חדש מתחיל אצלך עכשיו..
תצבעי. או שתקבלי את עצמך כמו שאת. אבל אם מרשים לך ואת בטוחה שלא תתחרטי אחר כך אז תצבעי
תצבעי אם ההורים מרשים, זאת לא בעיה.
חייבת לציין שרוב האנשים היו מתים לשיער בלונדיני.
שואל השאלה:
יש כאלה שאומרים מה את נורמאלית כולם רוצות להיות בלונדיניות-_-
אנונימית
למה תגובות רעות? אם זה מה שמרגיש לך נכון תעשי את זה!
מה פתאום תגובות רעות? תקשיבי ללב שלך רק הוא יגיד לך מה לעשות!:)
חח לווא דווקא. אנשים רוצים את מה שאין להם. בלונדיניות ירצו כל צבע שהוא לא בלונדיני כמו שבנות עם שיער שחור ירצו כל צבע שהוא לא שחור. או שבנות עם שיער מתולתל ירצו שיער חלק ולהיפך. לא תמיד ככה (אז לא להגיד שאני מכלילה) אבל מניסיון זה כמעט תמיד קורה. פשוט לאנשים נמאס לפעמים מהשגרה שבה הם נמצאים והם אומרים לעצמם "ככה יהיה לי יותר טוב"
תצבעי..
למה לצבוע לחום?
זכית בשיער בלונדיני, את יודעת כמה בנות מקנאות בך על זה
תצבעי חח. אני אישית חושבת שחום זה יותר יפה, אבל איך ש*את* רוצה (-;
את יכולה לצבוע, אבל בעיניי טבעי זה הכי יפה. אני בטוח שבעוד שנה תתחרטי על כך שצבעת את צבע השיער הטבעי שלך וגם בלונד זה ממש יפה!
תצבעי