9 תשובות
כן, כשהייתי קטנה.
ככ עצוב
יאפ!
אין צורך להיות אנונימית...
חח מודה באשמה
ברור
אמת לאמיתה, וזה עבד-יש לי כוחות על.
_.
לא
חח כן כשהייתי קטנה