9 תשובות
כן, כשהייתי קטנה.
ככ עצוב
יאפ!
אין צורך להיות אנונימית...
אין צורך להיות אנונימית...
חח מודה באשמה
חח מילה!
ברור
אמת לאמיתה, וזה עבד-יש לי כוחות על.
לא
חח כן כשהייתי קטנה
באותו הנושא: