התחברות הרשמה

מי שהוא יודע מה קורה עם השביתה במשרד הרישוי ומתי נוכל לגשת שוב לטסט.

28 באפריל 2016, 10:46
נהיגהמשרד הרישוירשיון נהיגהטסטלימוד נהיגה    
תשובה אחת
ההערכה שבעוד שבועיים.
D
Donald Duck
באותו הנושא:
השביתה התבטלה למי שלא יודע.. מבואסים?
אפשר מקור לזה שהתבטלה השביתה?
מה קורה אם השביתה בינתים?
מה קורה בסוף עם השביתה?
שביתה - האם משרדים ממשלתיים בשביתה היום?
אם תהיה מחר שביתה השביתה תהיה לכל בתי הספר?
פעילות משרד הפנים בסוכות - מישהו יודע האם משרד הפנים יהיה פתוח בחול המועד סוכות?
נכון שאם השביתה לא מתבטלת עד 12 בלילה אז השביתה לא תבוטל?
השביתה זה רק ליום אחד או שהוא יכול להמשיך גם מחר?
מישהו יודע אם כשהולכים לעשות תעודת זהות במשרד הפנים חייב להביא ישר תמונת פספורט או שעושים שם?
מישהו יודע האם אפשר להוציא דרכון דרך האינטרנט במקום ללכת למשרד הפנים?