5 תשובות
כשמישהו מת עושים הלוויה וכל שנה אחרי זה עושים אזכרה.
בהלוויה יושבים שבעה והמנוח נקבר.
בהלוויה יושבים שבעה והמנוח נקבר.
הלויה זה שהוא מת באותו זמן. אזכרה זה שמזכירים אותו שנה או שנתיים או שלוש ויותר מהיום שמת
הלוויה זה ממש קרוב למוות (אני לא זוכרת כמה ימים אחרי אבל זה ממש קרוב לימים של המוות כי אז קוברים את הגופה)
אזכרה זה אחרי חודש (רק חודש ראשון אחרי שהאדם נפטר) ואחר כך כל שנה
אזכרה זה אחרי חודש (רק חודש ראשון אחרי שהאדם נפטר) ואחר כך כל שנה
הלוויה זה למי שנפטר עכשיו, ואזכרה זה אחרי שנה שנתיים שלוש וכן הלאה...
הלוויה זה שקוברים את הבן אדם