9 תשובות
לא הרגשת טוב
למה שלא תבואי ליום הולדת של חברה?
לא הרגשת טוב ולא רצית להדביק עוד אנשים
לא הרגשת טוב
צריכה לשמור על אח/ות
עבודה
מבחן
חזרות
כאבי בטן
וכו
צריכה לשמור על אח/ות
עבודה
מבחן
חזרות
כאבי בטן
וכו
אנונימית
לא הרגשת טוב
לשקר לחברה זה לא ממש חברי תאמת.. פשוט תגידי לה למה לא באת בלי להמציא. למה לא באת באמת? אולי זה סיבה הגיונית
במקום להמציא שקרים תספרי לה את הסיבה האמיתית.
בדיוק! "עדיף אמת שמעלה דמיה משקר שמעלה חיוך" כל כך נכון
שואל השאלה:
בסוף סיפרתי לה את הסיבה האמיתית
תודה לכולם:)
בסוף סיפרתי לה את הסיבה האמיתית
תודה לכולם:)
אנונימית
באותו הנושא: