8 תשובות
די לשאול את המובן מאליו
ברור.
הייתי מענה אותם קודם... (אבל הם לא קיימים.. טו באד)
לא
אסור עונש מוות
כל עוד הם שונאים ולא עשו דבר שיחיו להם בכיף
לא נראלי המשטרה או משהו תהרוג אותם אלא מישהו מעם ישראל.
אני חושבת שהמשטרה קודם לוקחת אותם לכלא וחוקרת אותם על התוכנית שלו לפגוע בנו. חתיכת מנוהל ההיטלר הזה
אנונימית
גם אם השלטונות לא היו הורגים אותם, העם היה הורג אותם. ככה שעונש מוות או לא, זה לא ממש משנה.
לא, אז הם היו שונאים, הייתי רוצח אותם אבל אם הם היו מקללים אותו, ככה אם לא עושים כלום אבל ככ חשבים זכותם, אבל שלא יפגעו באחרים
אנונימי