7 תשובות
מתחזים למה
אתה לא יכול להכליל, אני בטוחה שלא כולם פה מתחזים
ואם אתה חושב שכן אז תיכנס לצ'אט עם משתמש ולמעלה יהיה כתוב לדווח עליו
ואם אתה חושב שכן אז תיכנס לצ'אט עם משתמש ולמעלה יהיה כתוב לדווח עליו
אווץ' חח
בכל מקרה תכנס לשיחה שלך איתה (/איתו) ולמעלה יהיה לך את האפשרות לדווח+לחסום
בכל מקרה תכנס לשיחה שלך איתה (/איתו) ולמעלה יהיה לך את האפשרות לדווח+לחסום
יאוץ' חח
"כל כך חבל שאין פה בנות חמודות"
וואו.. אתה נואש. ממש אבל.
באת לפה בשביל אתר הכרויות? אחי, זה סטיפס, לא love me.
שייתחזו, חיים שלהן.
הן עוברות על עבירה פלילית, לא אתה.
עצוב שנכנסת לאתר הזה רק בשביל להכיר בנות שאתה מתכוון לדווח עליהן רק בגלל זה.
עצוב שאתה מדווח עליהן בתור "נקמה" כי הן לא מי שציפית.
וואו.. אתה נואש. ממש אבל.
באת לפה בשביל אתר הכרויות? אחי, זה סטיפס, לא love me.
שייתחזו, חיים שלהן.
הן עוברות על עבירה פלילית, לא אתה.
עצוב שנכנסת לאתר הזה רק בשביל להכיר בנות שאתה מתכוון לדווח עליהן רק בגלל זה.
עצוב שאתה מדווח עליהן בתור "נקמה" כי הן לא מי שציפית.
אנונימי
אל תכליל, ואם תדווח רוב הסיכויים שיחזרו במשתמש מזויף אחר.
פגעת בגברת אפחד!
פגעת בגברת אפחד!
אני לא נפגשתי עם מתחזים דווקא
באותו הנושא: