4 תשובות
אם את על אנטיביוטיקה ושתית לא מזמן מנה זה יהיה בסדר
תלכי לשירותים אולי את צריכה
תאכלי חמוציות או ענבים
תקחי אולי משהו נגד כאבים...
תאמת עכשיו זו תקופה של וירוסים אז אין לך כל כך מה לדאוג
תלכי לשירותים אולי את צריכה
תאכלי חמוציות או ענבים
תקחי אולי משהו נגד כאבים...
תאמת עכשיו זו תקופה של וירוסים אז אין לך כל כך מה לדאוג
קחי כדור זה עוזר לכאבים, וכן תנוחי הרבה.
לקחת כדור שילחם בוירוס מקווה שגם נבדקת אצל רופא.. ותשתי תה תנוחי תרגישי טוב! (:0
לשתות הרבה מים ולנוח
באותו הנושא: