3 תשובות
אני כנראה גם רוצה להיות בשח"ם.
אכן שמעתי על זה.
נשמע נחמד אבל אני אישית ארצה להיות בשב"ס (שירות בתי סוהר) זה כמעט אותו דבר.
נשמע נחמד אבל אני אישית ארצה להיות בשב"ס (שירות בתי סוהר) זה כמעט אותו דבר.
לא, אבל מגניב אם זה מה שבאלך לעשות לכי על זה
באותו הנושא: