3 תשובות
תראי תסרטון הזה
לא לכול שיער אפשר לעשות צמה וזה יראה טוב...
היי אני עושה כאלה כל יום לעצמי אז נראה לי אני אעזור לך.
תעשי קוקיות ותנסי עם מסרק שהשביל מאחורה יהיה ישר.
תפרקי צד אחד, ותתחילי.
תקחי שלוש קצבות קטנות מלמעלה ותתחילי לעשות (אני ממליצה מאוד על צמה הפוכה זה יוצא יותר טוב ויותר פשוט) ואחרי כל קצבה שאת מעבירה את ישר צמה בקצבה אחרת חלק קטן הקרוב לשלישיה שבחרת. ככה את עוברת על הכל.
את מפרקת את הקוקו שעשית בצד השני ועושה את אותו דבר.
אני ממליצה לך לעשות את הצמה ממש בכל השיער להגיע עד הסוף הסוף ואז לסגור עם גומייה קטנה של גומילום לדעתי זה הכי יפה.
ולא לשכוח למתוח תמיד!
בהצלחה (:
תעשי קוקיות ותנסי עם מסרק שהשביל מאחורה יהיה ישר.
תפרקי צד אחד, ותתחילי.
תקחי שלוש קצבות קטנות מלמעלה ותתחילי לעשות (אני ממליצה מאוד על צמה הפוכה זה יוצא יותר טוב ויותר פשוט) ואחרי כל קצבה שאת מעבירה את ישר צמה בקצבה אחרת חלק קטן הקרוב לשלישיה שבחרת. ככה את עוברת על הכל.
את מפרקת את הקוקו שעשית בצד השני ועושה את אותו דבר.
אני ממליצה לך לעשות את הצמה ממש בכל השיער להגיע עד הסוף הסוף ואז לסגור עם גומייה קטנה של גומילום לדעתי זה הכי יפה.
ולא לשכוח למתוח תמיד!
בהצלחה (: