9 תשובות
תני לעור להתקלף לבד ולתאים להתחדש מעצמם.
שלא תקלפי יותר מדי שכבות ותפגעי לעצמך בעור
שלא תקלפי יותר מדי שכבות ותפגעי לעצמך בעור
אנונימי
אל תקלפי לבד, זה רק מקלף שטח גדול יותר ויראה פחות טוב
עוד מקסימום שלושה-ארבעה ימים זה יעבור
עוד מקסימום שלושה-ארבעה ימים זה יעבור
אל תקלפי שימי קרם פנים וקרם הגנה
אנונימית
תני לזה זמן.. ומה שכבר מקולף תגרדי טיפה
תני לזה זמן. ברגע שזה אמור להתקלף - זה יתקלף. ואם זה קצת יוצא החוצה אין צורך למשוך את זה או משהו, זה רק יכול לגרום לך לפגוע בשכבות עור תחתונות.
אם את רוצה, אולי תקני איזה קרם לפנים שיעזור להרגשה שלך עם זה.
אם את רוצה, אולי תקני איזה קרם לפנים שיעזור להרגשה שלך עם זה.
אל תקלפי לבד ואם זה מפריע לך בעין שימי קרם פנים זה הופך את זה ללח ולא ממש רואים אחרי זה..
זה לא בריא לעור זה גם פוגע בדנ"א יותר נכון הקרניים האולטרה סגולות של השמש פוגעות בדנ"א אם משתזפים יותר מדי (נשרפים או שהעור מתקלף) ופגיעה בדנ"א זה דבר חמור מאוד זה יכול לגרום למוטציות בדנ"א מה שיכול להביא לגידולים סרטניים או לפגוע בצאצאים
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
תודה רבה לכולם!
אנונימית
תני לעור להתקלף לבד
תחזירי את הלחות לפנים עם קרם לחות
תמרחי קרם הגנה 40 בערך (אפשר גם קרם הגנה עם לחות בתוכו)
תחזירי את הלחות לפנים עם קרם לחות
תמרחי קרם הגנה 40 בערך (אפשר גם קרם הגנה עם לחות בתוכו)
באותו הנושא: