8 תשובות
1
אנונימית
שמעתי קצת אתה מצפה שאני ישמע שעה שלמה?
אבל הסוף הרבה יותר טוב המתחלה ( שמעתי ממש טיפה מכל אחד )
אבל הסוף הרבה יותר טוב המתחלה ( שמעתי ממש טיפה מכל אחד )
6וחצי
3.7
אנונימי
נייס.
7 רק בגלל שזה שעה... תנסה לקצר קצת
באותו הנושא: