4 תשובות
בתור אחד שעבר מ3 ל4 ואז מ4 ל5 באותו שנה (רק בכיתה י) אז המעבר לחמש היה קשה יותר כי המורה של 4 ציפתה ממני להרבה ולא חשבה שאני יכול ולא סמכה עלי בקיצור אבל אל תדאגי חמש זה לא כל כך קשה
אנונימי
יש הפרש ענקי יותר בחומר של שלוש וארבע מאשר בשל ארבע וחמש
משלוש לארבע.
מ3 ל4 יש הפרש ענקי. אבל גם מ4 ל5 הפרש ענקי אז._. כאילו אם יש לך כוח להתאמץ הרבה ולהשיג ציון טוב תהיי ב4 ואם יש לך כוח לחרוש את החיים ולקבל 75 במזל טוב תלכי ל5:)
אנונימי