8 תשובות
עם מברג בעל ראש שטוח, מחפשים את נקודות התורפה בצדדים, תוקעים את המברג בחריצים ומרימים לאט כל פעם במקום אחר, זה אמור להשמיע קליקים כאלה.
אבל לא על אחריותי! בהצלחה!
פירוק דשבורד אצל כל יצרן זה שונה, יש דשבורדים שמגיעים יחידה אחת עם היחידת מיזוג הפנימית ועם מוט ברזל, בעיקרון ברגע שאתה מוצאי את כל היחידה תוכל על הריצפה להפריד את הדשבורד מהיחידת מיזוג, דרך אגב שביחד עם המוט הגה והגה עצמו, איך בעצם מפרקים? בצדדים יש ברגים אותם פותחים, ובכל צד (ימין, שמאל) כמובן מפרקים את הקונזולה של הידית הילוכים ומשם רואים שני מייצבים שגם אותם מפרקים, בעיקרון מחפשים את הבורג מרכזי שמתחבר למערכת הגה, וגם בורג הגה, בדרך כלל נמצא אחרי לוח שעונים או אחרי מנגנון זרועות מגב, ברגע זה הדשבורד מנוטרל יחד עם המוטות ברזל, ברגע זה צריך לשחרר את היחידה בכל רכב זה שונה, מאחורי המנוע יש קיר שבו יש צינורות של היחידת מיזוג אותם פותחים ועם יש עוד ברגים אותם משחררים... בלשלב זה מוצאים את הפלסטיקים והדשבורד משוחרר יחד עם הגה והיחידת מיזוג (שיטה ראשונה כמו היצרן הרכיב רק הפוכה) שיטה שניה היא בעצם לפרק רק את הדשבורד עצמו (הפלסטיק) איך עושים זאת? כל יצרן זה שונה יש דשבורדים שהם בעצם כיסויים או דשבורדים שלמים, מתחילים לפתוח ברגי פליפס או כוכב, מפרקים את הגלגל הגה, חובק הגב מנעול הגה ידיתת אורות איתות, כרגע מפרקים לוח שעונים, את הקונזולה של הבלם יד והילוכים, פותחים ברגים אחרי הלוח שעונים, בצדדים, מתחת לדשבורד בצדדים, מפרקים את התא כפפות כדי לפתוח את הברגים של הכרית האוורי בדשבורד, כי הכרית מתחברת למוט ברזל בלי הפרדה הזאת הדשבורד לא השתחרר כמובן לא בכוח... לשים לב איפה נמצא כל בורג בעיקר אחרי בקרת אוירור, רדיו דיסק פנל רדיו לוח שעונים... צריך להסתכל החוש טכני מזהה כל בורג. מקווה שעזרתי
אנונימי
אני ניסיתי כמה פעמים בכמה רכבים שהיו לי.
זה בפרוש לא פשוט!
כמו שכתבו לפני, זה שילוב של קליפסים וברגים חזקים וצריך לדעת בדיוק באיזה מקום אפשר להפעיל כוח ואיפה לא.
המלצה שלי היא לנסות לחפש ב youtube.com לפעמים יש אנשים שמראים איך לעשות את זה בווידאו. או להיעזר בחבר שעובד במוסך.

בהצלחה!
שואל השאלה:
באיזה רכבים אתה נסית?
אנונימי
ישנם שיטות לפרק דשבורד וכל יצרן מרכיב בצורה שונה, חשוב לדעת היכן יש ברגים והיכן יש מחברים וכיצד למשוך על מנת לא לשבור ולא לגרום לנזק. רצוי לצלם כל חלק שפירקת על מנת לדעת כיצד להחזיר או למצוא באינטרנט ספרות מקצועית על סוג הרכב שמסבירה כיצד לפרק.
שואל השאלה:
אוקיי עדיף לסמן עם טוש כל חלק ואני שומר את הברגים ואיך אני יכול לדעת בהרכבה איזה בורג מתאים לכל דבר?
אנונימי
לכן עדיף לצלם על מנת לדעת לאן שייך כל בורג ואף לסמן עם טוש.
שואל השאלה:
בגלל זה ברוב הסרטונים מצלמים ומסמנים
אנונימי