3 תשובות
לא עשיתי משהו מיוחד בל"ג בעומר, פשוט המשכתי להתאמן מהבוקר עד הערב.
מדורה כיתתית?-.
אנונימית
נשארתי בבית עם אמא שלי עשינו מרתון על טבעי והזמנו פיצה
באותו הנושא: