7 תשובות
למה?
לדעתי לא,
למה אנגלית?
למה אנגלית?
אם יש לך siri אז כן חח זה מגניב.
לא, סתם דפק לי תפאלפון אז החזרתי
שואל השאלה:
יש לי סירי אבל היא בעברית
יש לי סירי אבל היא בעברית
אנונימית
אה
לי יש באנגלית חוחו p:
לי יש באנגלית חוחו p:
אם הסירי שלך בעברית למה לך לשנות את השמות לאנגלית? מה ההגיון שעומד מאחורי זה?
באותו הנושא: