7 תשובות
כי את לא משחקת בתור מדיק מבאטלפילד 4? xd
אני משחקת באטלפילד 4 אבל זה לא קשור. הבנתי שלא משתמשים בו בישראל..
אני מניח שיש להם את הסיבות שלהם, יש מצב שm-16 וה-famas פשוט מתאימים לצבא שלנו בצורה כלשהי, אולי לפי זיהוי, כי בדרך כלל החמאס והחיזבאללה משתמשים בנשקים כמו הak, ודברים שדומים לו, למשל ak74u או במקרה הזה aek, יכולים להיות מזוהים בתור נשקים של האויב. לא בטוח אבל.
אישית הייתי מעדיף ak מעל הכל.
יש פשוט ים של סוגי נשקים בשוק.
למה הצבא משתמש בנשקים ספציפיים ולא באחרים?
כנראה בגלל השיקולים שלו שכנראה אף פעם לא נדע.
שמעתי שהקליע של ה aek 971 הוא מתפצל לשלוש חלקים כשהוא בתוך הגוף ואז הוא מסתוב כזה ופוגע באיברים הפנימיים.. קיצר משהו נחמד... ושמעתי שגם לא מאשרים אותו במדינה.. גם את ה ak
שוב פעם, לצב"א יש את השיקולים שלו.
(אני מנחש ש) הצב"א מעדיף קודם לקדם את שוק הנשק המקומי (טבור, עוזי וכו') ואחרי השוק המקומי, לקנות מבעלות ברית של ישראל (m16 וכו').
אז אני חושב לצבא אין ממש אינטרס לקנות נשק רוסי גם אם הקליע "מתפצל לשלוש חלקים כשהוא בתוך הגוף ואז הוא מסתוב כזה ופוגע באיברים הפנימיים" (שד"א בכלל לא קשור לנשק עצמו, אלא לקליע שאותו אפשר לשנות וליצור אחד בגודל המתאים ולנשקים אחרים).
שואל השאלה:
משתגיד...
אנונימית