התחברות הרשמה

מי שהיא אנורקסית והיא בפנימיה ימנעו ממנה את זה או שהיא יכולה להסתיר?

28 במאי 2016, 15:44
הפרעות אכילהאנורקסיה    
תשובה אחת
אנורקסיות תמיד יודעות להסתיר, גם אם יגידו לה לאכול, היא יכולה לשים את האוכל בפה ולא לבלוע, סתם לדוגמא.
A
Aro
באותו הנושא:
אם היית לכם חברה אנורקסית והיא הייתה צריכה ללכת להתאשפז הייתם נפרדים ממנה?
אתם חושבים שהיא אנורקסית?
היא אנורקסית? תראו את השאר סרטונים שלה..
חברה שלי שוקלת 42 והגובה שלה הוא 1.60 היא אנורקסית?
היא אנורקסית?
רבתי עם מישהי, קטילה לזה שהיא קראה לי אנורקסית?
רק לדעתי זה מפחיד כמה שהיא רזה? אולי היא אנורקסית? (היא מפורסמת נאמנים)
היא אנורקסית? תעברו על האינסט שלה דקה
בנים-הייתם יוצאים עם מישהי שהיא מאוד יפה אבל ממש רזה? היא ממש לא אנורקסית ואוהבת לאכול הכל פשוט זה מבנה גוף..
אתם חושבים שמישהי שהיא 1.73 ושוקלת 57 יכולה להקרא אנורקסית?
אתם חושבים שהיא אנורקסית?