התחברות
הרשמה
הגננת אמרה לי שהיא אוהבת את הבת שלי, ומאז שהיא אמרה לי את זה, כל פעם שאני מדברת עם הגננת אני מתרגשת, למה אני כל כך מתרגשת?
30 במאי 2016, 12:10
גננות
2 תשובות
איזו שאלה חמודה יא אללה
קבלי נשיקות
ע
עאסף
סליחה, אני עדיין לא יכול לענות כאן למסרים, בבקשה תתנו לי פרחים כדי שאוכל לענות (צריך 10):)
אני לא יודע למה את מתרגשת, אני פשוט חושב שזה נחמד מאוד! וגם טבעי
ע
עאסף