4 תשובות
כן! כדאי לחזק את מה שאתה חלש בו.
כן, כל הכבוד
אולי לשפר רק במדעים שלא יהיה לך נכשל
זה בסדר גמור
המדעים זה לא עובר אבל אפשר לגשת למועד ב ואם לא אז זה לא נורא כי זה לא המבחן היחידי שמחשבים לך
אנונימית
תשקיע יותר באנגלית, בשפה, ובמדעים.
כל השאר אחלה. אבל המקצועות שאתה טוב בהם- אל תזניח אותם ועדיין תתרגל אבל תשקיע יותר מאמץ במה שכתבתי.