7 תשובות
כיף בטירוף, זה הכול בראש שלך יהיה לך ממש כיף לטוס:)
שואל השאלה:
האבטחה שמה טובה? גם בשדה תעופה בארץ, במטוס, ובשדה התעופה שמה?
האבטחה שמה טובה? גם בשדה תעופה בארץ, במטוס, ובשדה התעופה שמה?
אנונימית
האבטחה מאוד טובה אבל אני פחות אוהבת טיולים מאורגנים
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
מעולה, תהנה!
שואל השאלה:
לא מפחיד לטוס?
לא מפחיד לטוס?
אנונימית
שווה
אנונימית