6 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן!
זה ממש מעצבן!
המערכת טוענת שהשאלות באתר צריכות להיות "קצרות ולעניין".
חוקי סטיפס, לכי תביני..
אני מניחה שזה בגלל שאנשים לא יכתבו מגילות שלמות בסטיפס, אבל יש שאלות שזה בלתי אפשרי לקצר וזה מעצבן.
אני מניחה שזה בגלל שאנשים לא יכתבו מגילות שלמות בסטיפס, אבל יש שאלות שזה בלתי אפשרי לקצר וזה מעצבן.
לא יודע למה מחק לי את השאלה אבל פעם שאלתי שאלה עם המשך בתגובה
כי ככה קבעה המערכת
אי אפשר לשאול שאלה עם המשך בתגובות כי ככה יכול להיות שאנשים שלא נכנסו לשאלה, ויודעים את התשובה שלה, לא יראו אותה. אי אפשר לשאול שאלה ארוכה כי אז היא תהיה ארוכה מדי, ויצטרכו לקרוא ולקרוא ולקרוא..
באותו הנושא: