15 תשובות
זה בסדר גמור זה אפילו יותר טוב
כן למקות שעדי ךצחצח לפני
תחכי שיסיימו בשירותים מה הבעיה?
זה עדיף
ברור, ורק שתדעי שהרבה אנשים אוכלים קודם ואחר כך מצחצים שיניים.
זה בסדר, את לא היחידה שעושה את זה.
Aro
מה איך אפשר אנשים? זה לא מגעיל אותכם?
כן
כן, ואפילו מצויין. תחשבי על זה שאחירי שתאכלי את תצחצחי שיניים ואז גם השאריות של ארוחת הבוקר עכשיו יתנקו.
זה בסדר
ככה אני תמיד עושה. אני מתעוררת, שוטפת פנים וגם קצת שוטפת את הפה רק עם מים, ואז אוכלת ורק אחרי זה מצחצחת שיניים, מהעובדה הפשוטה שאני לא אוהבת שיש לי שאריות של אוכל בפה. הפעמים היחידות שאני מצחצחת שיניים לפני האוכל זה כשאני ישנה אצל חברות כי לא נעים לי לצאת עם ריח לא טוב מהפה של השינה..
^ גם אני ככה..
רק שאני לא ישנה אצל חברות.. לא נוח לי חח
אפילו יותר טוב חח
באותו הנושא: