6 תשובות
אצלנו חלק עשו וחלק לא תלוי במדריך
הכיתה שלי נבחנה רק על החיאה בלי להנשים
ומי שנבחן על הנשמה נתנו להם מגבון חיטוי לנקות לפני
ממש לא חובה!
מלבד זאת, נהוג לנקות את הפה של הבובה במגבוני ספטול.
הוא מנקה את הבובה אחרי כל פעם. בנוסף לכך, אפשר לעשות באוויר.
שואל השאלה:
לא בקטע רע אבל זה מגעיל אותי עם כל הכיתה ככה על זה, אפשר לעשות בכיאילו?
אנונימית
כן אבל חפיף לא באמת תנשקי את הבובה