6 תשובות
שואל השאלה:
למי צריך לפנות?
אנונימי
להנהלה, למזכירות
אפשר בעיקרון גם לשנות בי"ב אבל תלוי אם אתה יכול חודשיים שלמים אחר כך לחרוש בבית להשלים את החומר -_- אבל בעיקרון רוב מי שאל מרוצה מהמגמה עובר באמצע י' ומסכימים לזה. הייתה ילדה בכיתה שלי שעברה לגאוגרפיה באמצע י"א.. אבל זה לא דוגמה כי גאוגרפיה זה נחשב קל.
אנונימי
אצלנו בתחילת י היו כאלה ששינו מגמה..
אנונימית
כל עוד לא התחלת ללמוד את המגמה- תשנה עכשיו.
אצלי בבית ספר היה אפשר לשנות עד כיתה י'