3 תשובות
כנראה שלא היה צורך לשים גשר על כל השיניים.
קודם כל תמיד אתה יכול לשאול את האורתודנט.
דבר שני, בטח זה צריך תקופת זמן שונה מהשיניים למעלה, וכנראה הם מעדיפים לא לשים בו זמנית בהתחלה.
דבר שני, בטח זה צריך תקופת זמן שונה מהשיניים למעלה, וכנראה הם מעדיפים לא לשים בו זמנית בהתחלה.
כנראה שישימו לך את שאר הגשר אחר כך, או שאין בזה צורך.
באותו הנושא: