3 תשובות
כנראה שלא היה צורך לשים גשר על כל השיניים.
Aro
קודם כל תמיד אתה יכול לשאול את האורתודנט.
דבר שני, בטח זה צריך תקופת זמן שונה מהשיניים למעלה, וכנראה הם מעדיפים לא לשים בו זמנית בהתחלה.
כנראה שישימו לך את שאר הגשר אחר כך, או שאין בזה צורך.