תשובה אחת
התחום אולי פרוץ, אך חשוב להבין מה נחוץ להצלחה בו:

מדובר על סוג מסוים של מכירות, וחשיבה שיווקית בה האמרגן חושב על שוק האמנים ועל שוק מעסיקיהם.
הוא גורם מתווך בין שני שווקים אלו.

הוא חייב להכיר אופן שיטתי את מעסיקי האמנים, תיאטראות, מפיקי מחזות זמר, בימות חשיפה למופעי יחיד, להקות זמר, מחול או משחק ועוד.

לצורך עבודתו איש כזה חייב להיות חיית רשת חברתית בה יושבים כל האמרגנים האחרים, מעסיקיהם של אמנים והאמנים עצמם.

מחד, הוא חייב לזהות הזדמנויות העסקה עבור אמנים, מאידך הוא חייב לזהות הזדמנויות של מילוי צורך של יזמני תרבות ואמנות (המעסיקים).

לאיש חייבת להיות הבנה טובה של שיטות לתגמול אמנים, והבנה עוד יותר טובה כיצד הוא גוזר קופון מהבאת תעסוקה לאמן.

האיש חייב להיות יצירתי כמו שד
כי רבים רואים הזדמנויות אך לא מזהים אותן כהזדמנויות. זהוי כזה מתרחש כשאתה יודע לפרש מחד שמצב עניינים, שאחרים רואים אותו כבעייתי.

קשה לי לדמיין מכללה המסוגלת לזהות תלמידיפם מתאימים, ועוד פחות סביר שידעו ללמדם כיצד להיות אמרגנים.

נראה שאם תהייה עוזרו של אמרגן ידוע שם תוכל ללמוד הכי הרבה והלתשמש לבלמידה שלך כמנוף כניסה אח"כ אישית לשוק, אם עדיין תחשוב שזה מתאים לך.