3 תשובות
נחמדה.
עניתי על: מר עוקבא, האדונית והרוכל, ידיד נפש וניצול.
רציתי לענות על תהילה אבל עשיתי את האדונית והרוכל ועכשיו אני מבואסת על זה (ידעתי את התשובות לשתי השאלות, אבל את של תהילה יותר)
נחמד. עניתי על יד ושם, תהילה, לא זכיתי באור מן ההפקר, ניצול.
שואל השאלה:
וואי אני עניתי על יד ושם אנטיגונה שפל רוח וניצול אבל הרגשתי שהשאלות לא לגמרי ברורות לי אוף