7 תשובות
היה לי סטוקר, וזה היה מלחיץ ברמות
זה מטריד.-.
אני סטוקרית
זה מחלה שלא ניתן להגמל מימנה
זה מחלה שלא ניתן להגמל מימנה
זה מדהים. אני הסטוקר הכי טוב בעולם.
רע.
אני סטוקרית נוראית, זה פשוט עצוב בצורה שלא ניתן לתאר.
אני סטוקרית נוראית, זה פשוט עצוב בצורה שלא ניתן לתאר.
מזה?
זה נחמד, ועדיף שאנשים לא יידעו מזה, כי יחשבו שאת חטטנית.
תנסי כמה שיותר לא לעשות את זה
תנסי כמה שיותר לא לעשות את זה
באותו הנושא: