7 תשובות
היה לי סטוקר, וזה היה מלחיץ ברמות
אני סטוקרית


זה מחלה שלא ניתן להגמל מימנה
זה מדהים. אני הסטוקר הכי טוב בעולם.
רע.
אני סטוקרית נוראית, זה פשוט עצוב בצורה שלא ניתן לתאר.
זה נחמד, ועדיף שאנשים לא יידעו מזה, כי יחשבו שאת חטטנית.
תנסי כמה שיותר לא לעשות את זה