7 תשובות
שואל השאלה:
לא אני בכיתה י' אולי בגלל זה?
ואחלה נלך לצו ביחד חחnn
לא אני בכיתה י' אולי בגלל זה?
ואחלה נלך לצו ביחד חחnn
אנונימית
כנראה בגלל זה ^
הכל בסדר:)
הכל בסדר:)
אנונימית
גם אני ילידת ינואר ובכיתה י'
את 16 ו5 חודשים ביולי (חודש 7) את (ואני חח) נהיה 16 וחצי ואז נקבל צו ראשון (:
את 16 ו5 חודשים ביולי (חודש 7) את (ואני חח) נהיה 16 וחצי ואז נקבל צו ראשון (:
כנראה עוד חודש חודשיים
תאריך הגיוס הראשוני שלך כנראה יהיה ביולי, זה עוד יכול להשתנות
תאריך הגיוס הראשוני שלך כנראה יהיה ביולי, זה עוד יכול להשתנות
לא קשור ועוד בערך כמה חודשיים גם אני בול בגילך
כן זה נכון.
את בכיתה יא?
היית אמורה לקבל, אז כנראה שתקבלי מאוד בקרוב
אם לא, תתקשרי למיטב:)
היית אמורה לקבל, אז כנראה שתקבלי מאוד בקרוב
אם לא, תתקשרי למיטב:)
אנונימית