תשובה אחת
פה או בעולם? כי פה לא ממש מדברים עליה (הייתה תקופה שכן).
היא קצת אנדרייטד. אבל אם היא לא תשנה משהו באלבום הבא זה יהיה קצת בצדק וחבל כי היא טובה.
היא קצת אנדרייטד. אבל אם היא לא תשנה משהו באלבום הבא זה יהיה קצת בצדק וחבל כי היא טובה.
אנונימי
באותו הנושא: