15 תשובות
אממ לא
מאוד
חח זה חמוד שככה הפכתם להיות ביחד.. זה משהו שזוכרים להמון זמן
לא, מזל טוב (:
לא._.
יאפ
פחות מצחיק, יותר קול.
כשתתחתנו והילדים שלכם ישאלו אתכם איך הכרתם, תוכלו לומר באוטובוס!
אם את חושבת שזה מצחיק... אז אני לא אנפץ לך את האשליה 0_0
למרות שכבר עשיתם את זה -_-
קורע
זה לא מצחיק.. אבל מזל טוב!
אפשר לשאול איך זה קרה? אני מתה לדעת כי יש מישהו שגם איתי באוטובוס ואני מתה להכיר אותו:/
חח די, כן.
קצת חח
ישאלו את הילדים שלכם "מה נולדתם באוטובוס?!" p: