16 תשובות
אני עדיין לא מעקל את זה *__*
שמחה
מדי~
כיף!
תודה לאל שהגענו לזמן הזה
היום. לא מחר.
לא מתרגשת
האמת לא משהו
הדברים הכי טובים בחיים שלי קרו לי בבית ספר /:
אבל אני די שמחה שאין לי את המורים האלה על הראש
כרגע לא מרגישה כלום
האמת.. ריקנות
האמת היה לי השנה ממש כיף ואני יתגעגע לצחוקים.
אני מאוד שמח ^-^
אדיאוס בית ספר ושלום לצבא חח
אושר
F_O
ריקנות אכזבה עצמית. שלא עשיתי את מה שציפיתי מעצמי לעשות. לא עשיתי כלום השנה.
אושר.. אבל באותו הזמן עייפות כאלו למה אני צריכה לקום בבוקר למקות שרחוק ממני מאו דרק כדי להביא תעודה מסכענה וגם המורים שלי מתקרים אל הורים שלי גם בסופ הלימודים יופי בגלל שאני מאחרת