16 תשובות
אושר!
אני עדיין לא מעקל את זה *__*
שמחה
מדי~
מדי~
כיף!
תודה לאל שהגענו לזמן הזה
היום. לא מחר.
לא מתרגשת
לא מתרגשת
האמת לא משהו
הדברים הכי טובים בחיים שלי קרו לי בבית ספר /:
אבל אני די שמחה שאין לי את המורים האלה על הראש
הדברים הכי טובים בחיים שלי קרו לי בבית ספר /:
אבל אני די שמחה שאין לי את המורים האלה על הראש
כרגע לא מרגישה כלום
האמת.. ריקנות
האמת היה לי השנה ממש כיף ואני יתגעגע לצחוקים.
אני מאוד שמח ^-^
אדיאוס בית ספר ושלום לצבא חח
אושר
ריקנות אכזבה עצמית. שלא עשיתי את מה שציפיתי מעצמי לעשות. לא עשיתי כלום השנה.
עייפות.
אושר.. אבל באותו הזמן עייפות כאלו למה אני צריכה לקום בבוקר למקות שרחוק ממני מאו דרק כדי להביא תעודה מסכענה וגם המורים שלי מתקרים אל הורים שלי גם בסופ הלימודים יופי בגלל שאני מאחרת
באותו הנושא: