9 תשובות
כן.
אנונימי!
בטח
אם זה ממש שעיר אז קצת...
ניב
מה הקטע? גם לכם יש.
אנונימית
בעיקרון לא, אבל אם זה די הרבה אז זה לא כל כך נעים..
בנים בלי שערות בידיים או ברגליים זה מגעיל, הם צריכים להיות שעירים, לא יותר מידי! ולדעתי בנות לא צריכות להיות שעירות.. בנות ממש שעירות מגעילות גם אותי.
אנונימית
אני לא רואה שום דבר מושך בשיערות על ידים של אישה
לא מגעיל זה דיי מבהיל, הייתי במסיבה ורקדתי עם ילדה פצצה, אחרי כמה דקות שהתנשקנו והכל קלטתי שיש לה שערות בידיים נבהלתי קצת ופחות נמשכתי אלייה, בקיצור הבנים שיגיידו לו שזה בסדר שערות בידיים ירצו שתשאירי כדי שיהיה להם על מי לרדת,
אנונימי
אניממש לא מסכימה עם תגובה מס׳ 6!
אני למשל לא אוהבתבנים שעירים מידי לא אכפת לי שיהיה לו קצת אבל אם יהיה לו הרבה אני ארתע מזה מאוד בעני שיער בגוף זה בכלל לא מושך לא משנה איפה וכמה פשוט לא מושך אותי! ובנות----?!?!? קל וחומר-בנות שלא מורידות שיער זה דוחה בעני מאוד ובכלל לא מושך!
אני למשל לא אוהבתבנים שעירים מידי לא אכפת לי שיהיה לו קצת אבל אם יהיה לו הרבה אני ארתע מזה מאוד בעני שיער בגוף זה בכלל לא מושך לא משנה איפה וכמה פשוט לא מושך אותי! ובנות----?!?!? קל וחומר-בנות שלא מורידות שיער זה דוחה בעני מאוד ובכלל לא מושך!
באותו הנושא: