התחברות
הרשמה
שנה הבאה אחותי הקטנה עולה לכיתה א' והיא שנתון 2010 ורק הרגע היה 2010 והיא עולה לכיתה א' כבר מישהו יכול להסביר לי איך כבר היא עולה לכיתה א'?
21 ביוני 2016, 15:34
כיתה
בתי ספר
תיכון
בית ספר
בני נוער
תשובה אחת
היא נולדה ב2010 בגלל זה קוראים לזה שנתון 2010.. נראלי...
-
--❤--
באותו הנושא:
לאיזו כיתה אתם עולים שנה הבאה?
אתם מוכנים לשנה הבאה? ולאיזו כיתה אתה עולים?
אחותי הקטנה עולה לכיתה ט והיא רוצה להתחיל להיתאפר מה אני יכולה להגיד לה *במה להשתמש*?
אחותי עולה לכיתה ב והיא שמנה וכל הזמן ילדים צוחקים עליה ומרביצים לה
חד וחלק-איזה תיק קניתם לשנה הבאה ולאיזה כיתה אתם עולים?
אחותי הקטנה בכיתה ו'
אחותי הקטנה בת 7 (כיתה ב') ורואה כפולה...
ילד מכיתתי ואחותי הקטנה
מישהו עולה שנה הבאה לכיתה י' בבית הספר בויאר בירושלים?
איזה קלמר יהיה לכם שנה הבאה ולאיזה כיתה אתם עולים?
ממוצע 69 לכיתה ט' שנה הבאה עולה לי' עד כמה גרוע מ1 עד 10?:(