4 תשובות
כי זה שלך, וכשלוקחים לך משהו שהוא שלח זה מרגיש קצת כמו חדירה לפרטיות... ככה אני חושבת לפחות, לא? או שאת רכושנית.
כי את לא רוצה שיקחו לך?
*מפריע
כי זה המחשב שלך.. ואת משתמשת בו
גם לי זה מפריע כי אני מגדירה את זה כמשהו שלי ולא אוהבת שנוגעים בו.