4 תשובות
כי זה שלך, וכשלוקחים לך משהו שהוא שלח זה מרגיש קצת כמו חדירה לפרטיות... ככה אני חושבת לפחות, לא? או שאת רכושנית.
כי את לא רוצה שיקחו לך?
*מפריע
כי זה המחשב שלך.. ואת משתמשת בו
כי זה המחשב שלך.. ואת משתמשת בו
גם לי זה מפריע כי אני מגדירה את זה כמשהו שלי ולא אוהבת שנוגעים בו.
באותו הנושא: