4 תשובות
שזה יהיה כמה שיותר מהלב, זה יהיה הכי יפה (:
תכתבי את מה שבאמת יש לך על הלב, רק שלא יהיה אישי מדי..
ותשתמשי בהרבה בדיחות פרטיות או מושגים שלכם שמראים באמת על הקשר שלכם
וכמה שפחות (ואם את יכולה בכלל בלי) משפטים\חרוזים מהאינטרנט, הכי יפה זה שאת חושבת בעצמך (:
ותשתמשי בהרבה בדיחות פרטיות או מושגים שלכם שמראים באמת על הקשר שלכם
וכמה שפחות (ואם את יכולה בכלל בלי) משפטים\חרוזים מהאינטרנט, הכי יפה זה שאת חושבת בעצמך (:
תכתבי על החוויות שעברתם ביחד.
תכתבי לו כל מה שאת מרגישה אליו, שכמה שאת מאושרת איתו, וכמה טוב הוא עושה לך, אם את רוצה אני ישמח לעזור לך לכתוב
באותו הנושא: