4 תשובות
אין מצב שהייתי מסתדרת עם כל ה15 ובטח שלא באותה מידה אז בכנות, לא נראלי
לא. מעדיפה חבורה של 5-6 בנות ועוד שתי חברות ממש ממש טובות מחוץ לחבורה. 15חברים לא יכולים להיות חברים ממש טובים...
למה לא?
באותו הנושא: