5 תשובות
כל אחד שהשתמשתי בו עשה את זה.
careline
x:
x:
של גרנייה
או של דאב
או של דאב
יש לי 1 כזה קניתי בחניות הכי יקרים וראיתי הזה וקנית ב2012 ועכשיו יוצא וכולם משתמשים זה דיאורדורנט שקוף ולא עושה לבן וזה גם לא עושה ריח בטוח ממליצה לך אם את רוצה ריח ממש טוב על ודרט וורד שכתוב בה באנגלית תשוקה
של דאב האלה שהם לא ספריי יש אחד שהוא של מלפפון שאני ממש אוהבת והאמת שאני בקושי מזיעה כשאני איתו וגם אם כן אין ריח.