12 תשובות
לשים אותו בצד ל10 דקות שיתקרר
להשאיר אותו בצד. לא בטעינה, לא לגעת בו.
או לכבות ולהוציא את הסוללה לכמה זמן.
שימי אותו בצד על השולחן ותחכי
אני יודעת שזה נשמע נורא מטומטם אבל אני מכניסה אותו למקפיא לכמה שניות והוא חוזר להיות כמו חדש (;
שימי אותו במקום לא חם
נהרס לי טלפון אחד ביגלל ששמתי אותו יותר מדי בשמש
פשוט לא לגעת בו
אל תחממי אותו עוד יותר! זה סתם ייצור ריב.
סתם.. באמת אל תחממי זה לא טוב
Fuck Bitches Get Money
שימי אותו במקרר
ואני לא צינית, זה באמת עוזר o:
אני שמה אותן במקרר לשתי דקות
להשאיר אותו בצד- לא כשהוא בטעינה, לא לגעת בו.
או לכבות אותו
מקווה שעזרתי
שימי במקפיא
אני עושה את זה וזה עובד פגז
תדליקי מזגן בחדר
אל תטעיני אותו
ואל תגעי בו חצי שעה בערך
תמיד זה עוזר לי והוא מקרר אותו והוא נהייה קפוא כזה..
באותו הנושא: