3 תשובות
חח איזה נוסטלגיה, הייתי משחק בזה כשהייתי בן 8
יואו מכיר רצח.
יש לי את 3 המלא במחשב (לא שיחקתי מיליון שנה), דוגרי 2 הכי קטלני.
יש לי את 3 המלא במחשב (לא שיחקתי מיליון שנה), דוגרי 2 הכי קטלני.
זה שאתה ילד גדול לא מונע מימך לשחק במשחקים כאלה (:
לא משנה מה הגיל שלך אפשר תמיד לשחק במשחקים כאלה (:
לא משנה מה הגיל שלך אפשר תמיד לשחק במשחקים כאלה (:
באותו הנושא: