התחברות
הרשמה
מה אני וחבר שלי יכולים לעשות אחרי 10 ימים שלא נפגשנו?
26 ביוני 2016, 22:04
חברים
יחסים
געגועים
חבר
חברות
זוגיות
2 תשובות
סרט, מסעדה, בריכה, להפגש אצלו\אצלך
.
.Ori
צומי, קיטשי, בריכה, ים, סרט, סיבוב בחוץ, בית שלך או שלו..
ט
טום קשתי המלך שליי!
באותו הנושא:
היום פגשתי את חברה שלי אחרי שלא נפגשנו כל החופש והיא השמינה, להפרד ממנה?
אחרי שלא נפגשנו חודש, מחר חבר שלי בא אליי לכל היום, רעיונות מה אפשרות לעשות ביחד?
מה לעשות אם חבר שלי כועס עלי בגלל שלא נפגשנו
אני וידיד שלי נפגשים מחר אחרי איזה שנתיים שלא נפגשנו, לאן אתם מציעים ללכת?
היי אני וחבר שלי נפגשים, מה אפשר לעשות שלא יהיה משעממם
פליז תגיבו - אחרי הרבה זמן שלא דיברתי עם דודים שלי נפגשנו ודיברנו השלמנו "פערים" (המשך בפירוט)
מה אפשר לכתוב לדוד שלי בפייסבוק אחרי איזה 5 שנים שלא נפגשנו?
זה בצדק שחבר שלי כועס שלא נפגשנו חודש מהחופש הגדול מה אתם הייתם עושים?
דחוף. אני צריכה תירוץ טוב למה לא להגיע לעבודה ביום רביעי, פשוט קבעתי עם חבר שלי אחרי שבוע וחצי שלא נפגשנו, בת 18
יש לי ידיד שגר ממש רחוק ממני ואנחנו נפגשים עוד כמה ימים בקניון (אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו) מה אני צריכה לעשות?
הכרנו במועדון, נפגשנו פעם אחד אחרי יומיים, הייתה נשיקה, הייתה כימיה וזרמנו, איך לעשות עליו רושם?