5 תשובות
לא משהו... ואת האמת יותר חשוב עכשיו להתנשק עם מי שבאמת אוהבים
אנונימית
הייתה נשיקה בסדר, רק חבל שהיא התבזבזה על מישהו שבכלל לא אהבתי ולא רציתי.
מבאסת.
הוא נישק אותי על הפגישה הראשונה וזו הייתה הפעם הראשונה שלי אז התביישתי מאוד. דחיתי אותו פעמיים ורק בפעם השלישית התנשקנו.

האמת שלא חשבתי על זה כי אנחנו עדיין ביחד (עוד חודש ושבוע נהיה שנה:))
נשיקה נוראית, עזבו את זה שלא זזתי זה היה יותר כמו אונס. לא רציתי לנשק אותו. הייתי בת 15 הוא בן 20. ואני עדיין לא זוכרת את השם שלו.
אנונימית
הייתה לי נשיקה ראשונה מדהימה, ספונטנית ומלאת תשוקה.. אחריו היה לי פחות אכפת עם מי אני מתנשקת, אבל כל נשיקה אחריה איכזבה אותי טיפה..